.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه بابل از واردات بي‌رويه محصولات كشاورزي

امام جمعه بابل گفت: آمار بالاي واردات برنج در كشور نگران‌كننده است.

حجت الاسلام حسن روحاني در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در بابل، با اشاره به اينكه آمار بالاي واردات برنج در كشور نگران‌كننده است، افزود: هر روز كه مي‌گذرد واردات محصولات كشاورزي گسترده‌ تر مي‌شود و ما هر روز شاهد واردات انگور از شيلي و برزيل و فرانسه، گلابي از چين و برنج از تايلند، برمه، پاكستان و هند هستيم در حالي كه كشور ما قدرت و توانمندي توليد اين محصولات را دارا است.
روحاني گفت: ملتي كه گندم، برنج، محصولات دام و طيور را خودش توليد مي‌كند مي‌تواند حلقه استقلال را در كنار ديگر حلقه‌ها تكميل كند.
روحاني تصريح كرد: اگر از كشاورزان حمايت شود و اگر بازار مستعدي براي خريد محصولات كشاورزي وجود داشته باشد كشاورزان ما با تلاش و كوشش علاوه بر تامين نيازهاي داخلي محصولات كشاورزي را به مرز صادرات هم مي‌رسانند.
روحاني با انتقاد شديد از اينكه واردات برنج در كشور چند برابر بيشتر از نياز داخلي صورت مي‌گيرد، بيان داشت: نياز است تا مسئولان به واردات بي‌رويه برنج خاتمه دهند و كشاورز را به ادامه تلاش و كار دلگرم كنند

امام جمعه بابل درادامه، با گراميداشت هفته جهاد كشاورزي اظهار داشت: جهاد سازندگي كه از سال 58 به فرمان امام خميني (ره) تشكيل شد، خدمات بسيار زيادي را در انقلاب انجام داد و در عرصه‌هاي مختلف سازندگي به عنوان پدر روستا ناميده شد.
وي افزود: هدف از ادغام دو نهاد جهاد سازندگي و وزارت كشاورزي و تشكيل وزارت جهاد كشاورزي، افزايش توليد محصولات كشاورزي بوده است و اينكه ملت ما در توليد محصولات كشاورزي به خودكفايي رسيده و نياز به واردات محصولات كشاورزي از ديگر كشورها نداشته باشيم.
روحانی درپایان، هفته جهاد كشاورزي را به همه تلاشگران اين عرصه تبريك گفت و خواستار توجه جدي مسئولان جهاد كشاورزي نسبت به رفع مشكلات موجود در بخش كشاورزي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند بابلي 24 خرداد 1389
با سلام از امام جمعه شهرمان که اينچنين دارن از شهرشان دفاع مي کنند در اين موقع به ياد آقاي دکتر قاسم زاده افتادم که چه جانانه براي دفاع از برنج در مجلس سخنراني کردن که با احسنت گفتن نمايندگان مجلس روبرو شد کجا الان ما اينچنين نماينده در شهرمان بابل داريم . اميدوارم به هر طريقي که مي توانند نظرش را جلب کنند تا در اين دوره شرکت کنه تا به جفايي که در دوره قبل به ايشان شد جبران بشود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.